Broga Hill yang Hijau



















hahaha ^^




Tempat : Broga Hill
Tarikh   : 5 Mei 2012
Konvoi naik kereta. Peserta dalam 180 orang.

Sebenarnya ada banyak lagi gambar yang di'snap' kat Broga Hill tu. Seronok datang sini walaupun nak mengalir air mata daki bukit ni. haha. Tengok pemandangan yang cantik dari atas bukit tu da rasa macam taknak turun je. Boleh sihat mata dok kat situ ^^ . Hijau je. Cantik sungguh ciptaan Allah.


# saya budak baru belajar. jom komen ^^

Comments

  1. tak pernah g broga hill..huhu...tp cantik pic2 tu

    ReplyDelete
  2. nanti pegi..sonok..ijau je tengok :)
    lg pun free je..hehe

    ReplyDelete
  3. Not bad! Sila ke gallery saya kalau sudi. zn-foto.blogspot.com

    ni blog zufar
    mzufar.blogspot.com
    kalau sudi follow skali.hehe nnt zufar follow blik jgn lupe tinggalkan jejak kaki :P

    ReplyDelete
  4. Cantiknya gambar maisarah. Suka sangat tengok yg Broga Hill ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum & salam sejahtera.
Tinggalkan komen anda di sini.
Nak komen banyak2 pun buleh ^^